2010/11/25

Zgodnje rojstnodnevno darilo

Pravkar sem si naročila rojstnodnevno darilo. Več kot dva tedna prezgodaj in kar sama sebi. In to dve knjigi! Le kdo bi verjel :) Je pa res, da sta to dve izmed takih knjig, v katerih 'gledaš samo slikice' saj besede niso potrebne.

Prva je knjiga Alex Box, fotografije so Rankinove.

V tej knjigi se nahaja tudi naslednjih nekaj slik:



Druga knjiga, ki sem jo kupila, pa je 'Makeup is art', avtorja pa sta Jana Waru Ririnui in Dr. Lan Nguyen. Te še nisem nikoli nikjer videla, niti zanjo slišala. A glede na to, da sem jo tu dobila za 25 EUR ceneje kot v drugih spletnih knjigarnah, sem jo kar kupila. Prepričala me je pa naslovnica. :)


Komaj čakam da dobim to pošiljko! :)
-------------------
P.S.: Če kdo nima idej za božično-novoletna darila, naj gre pogledat v to knjigarno - The book depository. Cene knjig so nižje kot v drugih spletnih knjigarnah, poštnine ni in trenutno poteka še praznična akcija s katero si vrednost nakupa znižate še za 10%! Tako sem jaz na koncu dobila obe knjigi za enako vsoto kot samo prvo na Amazonu. In to obe s trdimi platnicami!

Ni komentarjev: