2009/12/16

Craft Therapy

Moje srčke je trenutno fejst poškodovano.. Potolčeno, počeno, zdrobljeno in zmečkano. Če ga želim pozdravit moram seveda poleg obveznega jokanja (ki se tako zelo pripravno zgodi na avtobusu, pred mladim zatežencem na okencu na upravni enoti ali pa ti solze na blagajni kapljajo na drobiž, ko kupuješ kruh) poskrbeti še za to, da se primerno zaposlim.
Na poti domov sem razmišljala, kaj bi lahko naredila. In potem sem se spomnila odličnega slogana Craftsterja, ki pravi 'Cheaper than therapy'...


Kar pomeni, da lahko moje bogo srčke pokrpam, polimam, pošivam in pokvačkam nazaj v sprejemljivo luknjo. Zato sem se odločila, da začnem pisati (in uresničevati) seznam, ki ga bom poimenovala kar Craft Therapy. Na njem bo vse, kar želim narediti v času, ko se mi celi luknja v prsih in upam, da bom lahko delala 'kljukice' zraven tako hitro, kot bo seznam rasel. Že samo na poti domov sem se spomnila več kot 10 projektov, manjših ali večjih, za katere si že nekaj časa želim, da bi se uresničili. Poleg vsakega projekta bom napisala tudi težavnost, saj nekatere lahko končam tako 'na hitro', drugi pa bodo zahtevali veliko materiala, denarja, priprav in časa. Nekateri so lažji, drugi pa bodo hudo testirali moje sposobnosti in potrpljenje. No, bomo videli!
Zaželite mi srečo na popotovanju in upam, da me boste z veseljem spremljali!

3 komentarji:

Poppy pravi ...

Dobr plan, Gud lak! Je seznam že ki objavljen? Objavljaj & obveščaj sproti ;)

Chincha pravi ...

Ja, plan je objavljen na desni strani. Če bo šlo vse po načrtih, bom jutri že začela :)

Drejchi pravi ...

Navijam zate, tako in drugače ... in verjamem, da bo srček prav kmalu sper rdeč, sijoč in veselo utripa tidibum tidibum. Drži se!!! Poljubček od mene.