2009/12/01

Štampiljke

Ko imam kaj časa, se ukvarjam tudi z 'rezljanjem' svojih majhnih štampiljk iz radirk ali pa mehkega linoleja (tistega zelene barve).
Danes sem si kupila tudi novo blazinico in tuš za odtisovanje in seveda je moralo delo za faks počakati dokler se nisem naveličala štempljati po bloku :)
Spodaj pripenjam sličico (yay for crappy phone pics! :P)

4 komentarji:

Poppy pravi ...

Ma leeejpu! Kdaj zacnes prodajat? Kej za bliznje stranke bo tudi ne-etsy brez postnine in tko? :P

Chincha pravi ...

eh ja, sevede bi blu :) sam kej k sm nemarketinško usmerjena (zarad tega je moja trgovina še prazna!) in če rabiš kej, povej. Cena prbližnu z en kebab in pol :)

Chincha pravi ...

Aja, si vidla d so zgoraj desno nekje 3 ninje? Tiste me zmeri nate spomnijo, ne vem pa zkej.

Poppy pravi ...

Ker me je bivši ljubavnik (in ostala cheerlederska nesnaga) klicu ninđa! :) Ja nvem, ti kar objavljaj, k mi bo kej posebi padlu u wcke ti pej povem. ;)